Följ SJ

Pressmeddelanden Visa alla 9 träffar

Resenärerna gillar SJs ombordpersonal

Resenärerna gillar SJs ombordpersonal

Pressmeddelanden   •   Dec 05, 2013 09:47 CET

Resenärerna på ett SJ-tåg som är försenat kan vara lika nöjda som passagerarna på ett tåg som kommer i tid. Personalens service och information är avgörande för kundnöjdheten. SJs tågpersonal ombord får toppbetyg i en ny undersökning.

SJ prisas som bäst på kommunikation

Pressmeddelanden   •   Mar 31, 2012 09:00 CEST

För andra året i rad har Sveriges kommunikatörer röstat fram SJ som bäst på kommunikation. SJ räknas även som näst bäst i landet på kriskommunikation, 3 300 professionella kommunikatörer har deltagit i undersökningen.

SJ bästa hållbarhetsvarumärke för andra året

Pressmeddelanden   •   Mar 20, 2012 09:15 CET

SJ är branschbäst på hållbarhet bland alla svenska tåg-, buss- och taxibolag. Det visar undersökningen Sustainable Brands som korar Sveriges mest hållbara varumärken. 8 015 konsumentar röstade fram SJ som mest hållbara persontransportföretag.

Rekordresande med tåg på julafton

Pressmeddelanden   •   Dec 21, 2010 15:46 CET

Normalt brukar julafton vara en av de lugnaste resdagarna på året, i år är tågen i stort sett fullbokade på många linjer denna dag. En ny undersökning gjord bland SJs resenärer visar att var sjätte tågresenär kommer att resa även på julafton i år.