SJ replikerar DI: Öppna genast sj.se för alla tågoperatörer
Ärendet om konkurrenters rätt att sälja biljetter via SJs kanaler har avskrivits.
Ärendet om konkurrenters rätt att sälja biljetter via SJs kanaler har avskrivits.
SJ startar ett nytt samarbete med Kamratposten i sin satsning på sin barntidning Kupé Junior, som är lillasyster till ombordmagasinet Kupé. I samband med nya höstnumret kommer utgivningen också att dubbleras, till fyra nummer per år.
Prins Carl Philip berättar exklusivt och öppenhjärtigt om svårigheterna att leva med dyslexi i nästa nummer av SJs tidning Kupé - och hur han och prinsessan Sofia nu genom sin stiftelse jobbar för att stötta barn och ungdomar med läs- och skrivsvårigheter. Men det blir också ett samtal med tvåbarnsföräldrarna om det kungliga familjelivet.
Nu breddar SJ Kupés målgrupp och bjuder in målgruppen barn som, från och med mitten av december, får ett alldeles eget magasin – Kupé Junior.
SJ är ett svenskt reseföretag som erbjuder hållbara tågresor i egen regi och i samarbete med andra. SJ är ett av Sveriges grönaste varumärken och en del av lösningen för att klimatmålen ska nås.
Koncernens 6 800 medarbetare i Sverige och Norge bidrar alla till ökat tågresande – SJ för Sverige framåt.
Vasagatan 10
105 50 Stockholm
Sweden