Gå direkt till innehåll
SJs kvartalsrapport april – juni 2016

Dokument -

SJs kvartalsrapport april – juni 2016

go to media item
Licens:
Creative Commons erkännande
Med en Creative Commons-licens, behåller du din upphovsrätt men tillåter andra människor att kopiera och distribuera ditt verk under förutsättning att de erkänner dig som upphovsman. Du tillåter andra att kopiera, distribuera, visa och framföra verket, samt att skapa bearbetningar av det.
Filformat:
.pdf
Ladda ner

Ämnen

Kontakter

SJs pressavdelning (enbart för journalister)

SJs pressavdelning (enbart för journalister)

Presskontakt 010-751 51 84
SJ Kundservice

SJ Kundservice

Presskontakt 0771-757575
Peter Kraméus

Peter Kraméus

Presskontakt Kommunikationsstrateg 010-751 51 84
Jonas Olsson

Jonas Olsson

Presskontakt Presschef 010-751 51 84
Johannes Cleris

Johannes Cleris

Presskontakt Presskommunikatör 010-751 51 84

Relaterat innehåll

Allt fler resenärer på SJs tåg

SJs kvartalsrapport april – juni 2016. Fler resenärer under andra kvartalet 2016 innebar att SJ-koncernens nettoomsättning ökade med tre procent till 2 333 MSEK (2 271). Rörelseresultatet uppgick till 181 MSEK (225). SJ har fortsatt stort fokus på kundförbättringar och sänkta kostnadsnivåer.

SJ för Sverige framåt

SJ är ett svenskt reseföretag som erbjuder hållbara tågresor i egen regi och i samarbete med andra. SJ är ett av Sveriges grönaste varumärken och en del av lösningen för att klimatmålen ska nås.
Koncernens 6 800 medarbetare i Sverige och Norge bidrar alla till ökat tågresande – SJ för Sverige framåt.