Gå direkt till innehåll

Nyhet -

SJ biljettbokning fungerar igen

SJs it-problem är nu lösta och det går åter att köpa biljetter i SJs alla kanaler.

Dock kan  vissa problem för sms-biljetter kvarstå även under lördagen.

SJ uppmanar därför alla resenärer som ännu inte fått sms-biljett att gå in opå www.sj.se och hämta en ny.

För att göra det gör du så här:

Gå in på www.sj.se och klicka på "Sök beställning" och fyll sedan i beställningsnummer och telefonnummer.

Sms-biljetten skickas då åter till beställarens mobliltelefon.

Ämnen

Kontakter

SJs pressavdelning (enbart för journalister)

SJs pressavdelning (enbart för journalister)

Presskontakt 010-751 51 84
SJ Stockholmståg (pendeltågstrafiken)

SJ Stockholmståg (pendeltågstrafiken)

Presskontakt Vardagar (08.00-16.00): 08-30 98 21 Övrig tid: 010-751 51 84
Peter Kraméus

Peter Kraméus

Presskontakt Tf. presschef 010-751 51 84
Marcus Fleetwood

Marcus Fleetwood

Presskontakt Presskommunikatör 010-751 51 84
Martina Nord

Martina Nord

Presskontakt Presskommunikatör 010-751 51 84
Trafikverkets pressjour

Trafikverkets pressjour

Presskontakt 0771-31 15 00
Jernhusens huvudkontor växel

Jernhusens huvudkontor växel

Presskontakt 08-410 626 00

SJ för människor närmare varandra, varje dag

SJ är ett svenskt reseföretag som erbjuder hållbara tågresor i egen regi och i samarbete med andra. SJ är ett av Sveriges grönaste varumärken och en del av lösningen för att klimatmålen ska nås.
Koncernens 4 800 medarbetare i Sverige och Norge bidrar alla till ökat tågresande – framtidens sätt att resa.